Powered By Blogger

maandag 18 januari 2010

Wie zijn wij???



Mijn partner is Camilo, die ik ontmoet heb in Rio de Janeiro, op 21 januari 2004. Dat is al weer een mooie tijd samen dus. In de tussentijd heeft hij zich vertrouwd gemaakt met de Nederlandse taal en onze cultuur.
In zijn geboortedorp in Brazilië, was hij eerst anderhalf jaar lang docent, op de basisschool / middelbare school. Om later vervolgens te verhuizen naar Rio de Janeiro. Hier werkte hij 4 jaar lang, voor één van de belangrijkste gay, party promotors van de stad Rio. Totdat hij mij tegen kwam, op één van de feesten!

Ik, Martin, ben geboren in Friesland, 2,08 meter groot en NEE, ik hou niet van basketbal. De drang om te reizen heb ik altijd gehad. Het is begonnen met een jaar in Canada te wonen en te werken. Vervolgens door naar Nieuw-Zeeland en Australië, voor elk een half jaar.
Mijn toeristische carrière is echter in 1992 begonnen, met het begeleiden van avonturen reizen in Peru en Bolivia. Later ook nog de Zuid-Amerika expeditie begeleid. Tegenwoordig ben ik al weer 7 jaar werkzaam bij OAD-reizen als touringcar-chauffeur en reisleider/gids. Bij de OAD ben ik met name onderweg, op meerdaagse reizen, door geheel Europa.

En samen willen we proberen, leuke budget reizen te organiseren, met name gericht op de HOLEBI (homo, lesbisch en biseksueel) gemeenschap en hun vrienden en familie.

Wij houden zelf van reizen en gaan dan ook regelmatig op pad. Wij proberen vaak zoveel mogelijk bezienswaardigheden van een stad te zien. Maar zeker niet minder belangrijk voor ons, is het avond en nachtleven, in een grote stad. Hier kan je de mensen van de stad en land van dichtbij leren kennen! En daar stemmen we onze programma’s dan ook graag op af.

Wil je zekerheid, schrijf- en/of bel ons. Of maak een afspraak met ons. En maak kennis. Want als deze weekend trips aanslaan, dan willen we dit uiteraard vaker gaan doen. En wij hopen op een goede mond op mond reclame.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten